Dags att säga hejdå!

I dag frestar det på.......
Det är nu tid är stänga ner och säga hejdå!
Jag vill tacka er alla för det förtroendet ni gett under de sex år jag varit här. Ni har varit helt fantastiska och jag kommer att sakna er, era chefer och Båstad så.
Den resa som vi gav oss ut på för flera år har varit spännande. Den utveckling som ni genomfört är imponerande. Ni har visat att genom mod, kraft och styrka kan man förändra.Ni ska vara stolta över er själva!
Ni ska fortsätta resan in i framtiden. Ni ska anta utmaningen med demografin, rekryteringen och kompetensutveckling! Ni kommer att lyckas galant!
Jag önskar er ett stort lycka till!
Stor kram Monica


Kommentarer
Postat av: Ola

Allt bäst till dig ME

2015-07-07 @ 08:20:09
Postat av: Annika

Lycka till själv, njut av det du utfört!

2015-07-07 @ 10:20:07
Postat av: Lennart

Precis som Tunnelhålet i Åsen du satte oss på spåret.Bra kämpat.

2015-07-08 @ 07:18:24
Postat av: Inger

Hej Monica :)
Jag jobbar ute i verksamheten och vi har inte haft någon närmre kontakt. Vill du ska veta att jag har känt ett stort förtroende för dej, allt det arbete och utveckling som du jobbat med.
Jag önskar dej lycka till i framtiden och en skön sommar.
Kram Inger

2015-07-08 @ 10:30:06
Postat av: crisse

Så fruktansvärt synd att du slutar!!!

2015-07-08 @ 13:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Båstads kommun har som mål att vård och omsorg ska vara en av Sveriges 10 bästa år 2018, ett mål vi ständigt arbetar för att nå. Bloggen är ett verktyg för att informera och skapa öppenhet till allmänheten.

Om

Min profilbild